Anmeldelse af Zenji

Zenji tager en anderledes tilgang til de traditionelle mobilabonnementer, da de tilbyder deres kunder bonuspoints hver eneste måned samt bonus points ved rekruttering af nye medlemmer.

Disse bonuspoints kan bruges på gavekort til forskellige butikker, der er tilknyttet Zenji, hvor eksempler på dette kan være Matas, Magasin, Baresso osv.. På denne måde kan man argumentere for at Zenji har revolutioneret mobilmarkedet, med en meget utraditionel tilgang.

Abonnementsløsninger

Selve strukturen på Zenjis abonnementer er meget simpel, da det hele er bygget op omkring et grundabonnement. Dette abonnement koster 200 kr. pr. måned, og det indeholder fri tale, fri SMS, 10GB data + 100 kr. til et valgfrit gavekort blandt Zenjis partnere.

På denne måde får man som kunde meget værdi for pengene, da abonnementet i sig selv kan anses for at være i den billige ende, og så får man et gavekort oveni hatten. Der kan tilkøbes mere data, oprettelsen ligger på 100 kr., og der er selvfølgelig ekstra gebyrer for opkald til udlandet, videoopkald mm.

Læs mere om deres samarbejdspartnere og bonussystem på sammenligningstjenesten Dit-mobilabonnement.dk.

Bedømmelser fra kunder

Kunderne giver Zenji et snit på 7.4, når det kommer til anmeldelser på Trustpilot, hvilket er en god karakter, og der er generel glade kunder, der kommenterer. De problemer som er typisk for kunderne er omkring gavekortene, hvilket bygger i at de typisk ikke er klar over betingelserne. Så vær opmærksom på de gældende vilkår omkring gavekortene.

Alt i alt har forbrugerne taget rigtig godt imod den nye spiller på mobilmarkedet, der har vundet markedsandele med deres koncept omkring gavekort og og et abonnement, der selv uden gavekort burde kunne konkurrere med resten af markedet.

Værd at vide om Zenji Mobil

Det kan lyde for godt til at være sandt med et gavekort på 100 kr. hver eneste måned, men der er også en betingelse, som man som kunde skal være opmærksom på. Det omhandler udløbsfristen på gavekortene, som ligger på 30 dage, hvilket betyder, at man ikke bare kan samle sammen, og at man er tvunget til at bruge det hver måned.

Zenji har et samarbejde med Club Matas, hvor der indsættes point hver måned på kundens Club Matas konto, og det er disse samarbejder med forskellige butikskæder, der har givet Zenji den differentierede position på markedet.

Praktiske informationer

  • Grundlagt i 2013 og ejet af teleselskabet 3
  • Adresse: Scandiagade 8, København SV
  • Mail: zenjiservice@zenji.dk
  • Hjemmeside: https://zenji.dk/